Românii sunt invitați, timp de o săptămână, să își testeze cunoștințele de educație financiară în cadrul campaniei #Dreptullabanking, campania băncilor din România dezvoltată cu sprijinul Asociației Române a Băncilor (ARB), la stația de metrou Universitate, până la data de 2 noiembrie 2022. Câștigătorii vor primi abonamente Metrorex /STB pentru o lună. Campania „Dreptul la Banking îți aduce libertatea de mișcare” se va desfășura la stația de metrou Universitate și presupune completarea unui quiz cu întrebări pe teme de educație financiară.
Alte articole
Instituții din România care au aderat la schemele SEPA RON
4 decembrie, 2023
Prestatorii de servicii de plată din România pot furniza servicii de plăți în baza Schemelor SEPA RON în baza unui acord de aderare la Regulile Schemelor respective. Documentația de aderare se depune la Asociația Română a Băncilor în calitatea acesteia de Administrator al Schemelor de plăți SEPA RON
Mai multe despre ARB
Proiecte
Asociația Română a Băncilor își propune să informeze, să ajute și să educe consumatorii de servicii bancare printr-o serie de proiecte din diverse paliere ale sectorului bancar - legal, digital, educație financiară etc.
Educație financiară
Unul dintre obiectivele strategice ale ARB este contribuţia la restabilirea încrederii şi restaurarea unei imagini corecte a sectorului bancar prin promovarea rolului în societate şi în economie al băncilor.